Politika kupovine

1. Politika isporuke na posebne datume

Iako ćemo se potruditi da uvek dostavimo porudžbinu na vreme, ipak može doći do problema koji uzrokuju kašnjenja u danima koji padaju na posebne datume kao što su Dan zaljubljenih, Dan majki i druge praznike.

Ukoliko ne budemo u mogućnosti da dostavimo vašu porudžbinu na datum koji ste zatražili, dostavićemo je na najraniji dostupni datum i refundirati vam naknadu za isporuku. U tom slučaju ne možemo da vam refundiramo i vrednost porudžbine.

2. Promene na traženi datum isporuke i kašnjenja

Ako vaša porudžbina ne stigne na traženi datum, refundiraćemo vam naknadu za isporuku, ali ne možemo da refundiramo ukupnu cenu vaše porudžbine.

Molimo vas da imate u vidu da novac ne vraćamo, ukoliko porudžbina ne stigne na vreme, zbog okolnosti na koje ne možemo da utičemo (na primer, ako primalac nije kod kuće u trenutku dostave).

Ako dostava ne može da se izvrši jer je izabrani datum lokalni državni praznik, porudžbina će stići sledećeg radnog dana. U tom slučaju, ne možemo da vam ponudimo niti povraćaj novca niti da pošaljemo drugi proizvod.

3. Netačne ili nepotpune informacije o isporuci u obrascu za porudžbinu klijenta

Tokom procesa kupovine proverite da li je adresa koju ste naveli tačna i potpuna. Preporučujemo vam da još jednom proverite sva polja kako biste izbegli probleme sa isporukom i eventualne neprijatnosti.

Ako ne možemo da isporučimo porudžbinu primaocu zato što je adresa netačna ili nepotpuna, ne možemo da vam ponudimo bilo kakav povraćaj novca ili da pošaljemo drugi proizvod. Naš tim će vas svakako kontaktirati kako bi pokušao da pronađe rešenje i dobije tačne podatke.

4. Dostava u institucije ili hotele

Ako želite da pošaljete cveće nekome ko boravi u hotelu, ne zaboravite da navedete ime osobe koja je izvršila rezervaciju i broj sobe (ako to znate).

Učinićemo sve što možemo da vaš buket stigne do primaoca, ali ne možemo garantovati isporuku ako ne znamo uslove za prijem isporuke na odredištu. Ako dostava ne može da se izvrši zbog nekog od ovih razloga ne možemo da vam ponudimo bilo kakav povraćaj novca ili da pošaljemo drugi proizvod.

5. Proizvod odbijen od strane primaoca

Niko ne može da odbije prijem prelepog buketa cveća, ali ako iz bilo kog razloga primalac ne prihvati cveće, ne možemo da vam ponudimo bilo kakav povraćaj novca ili da pošaljemo drugi proizvod.

6. Politika kvaliteta

Bukete pravimo ručno i biramo samo najsvežije cveće. Mada se trudimo da vaš buket izgleda što sličnije originalnoj fotografiji proizvoda, ipak ponekad može doći do manjih odstupanja. Svaki cvet se razlikuje jedan od drugoga i cvećarstvo je veoma delikatan posao koji zavisi od sezone, vremena i mnogih drugih faktora prirode koji ne zavise od nas.

Molimo vas da imate u vidu da fotografija prikazuje samo primer naših proizvoda i da brend ili model koji vam šaljemo zavisi od dostupnosti. Ali ipak, ne morate da brinete: uvek nastojimo da isporučeni proizvod bude sličnog kvaliteta kao onaj koji je prikazan na našoj veb stranici. Ako dobijete proizvod koji se neznatno razlikuje od originalne fotografije, ali koji je u skladu sa neophodnim standardima kvaliteta, ne možemo da vam ponudimo bilo kakav povraćaj novca ili da pošaljemo drugi proizvod.

7. Politika zamene proizvoda

Povremeno se može desiti da cvećaru koji priprema vašu porudžbinu nedostaje jedan od artikala ili cveće koje je u opisu buketa na zalihama i on tada mora da izvrši zamenu drugim proizvodom. Ne brinite: mi vam garantujemo da će zamena uvek biti iste ili veće vrednosti u poređenju sa proizvodom koji ste izabrali. Ako naš cvećar nema na zalihama neki od dodatnih proizvoda koje ste poručili, mi vam šaljemo porudžbinu bez ovog proizvoda ali ćemo cenu refundirati putem vaučera koji će se koristiti za vašu sledeću porudžbinu. Naš cvećar će možda morati da promeni boje nekih cvetova, ali uveravamo vas da ćemo svakako zadržati ton buketa prikazanog na veb stranici.

Imajte na umu da su fotografije samo u svrhu prezentacije: ne možemo garantovati da će boje na vašem buketu biti potpuno iste kao na slici. Na primer, ružičasti buket može biti bleđi ili svetliji, ali će uvek biti ružičast. Ovaj tip izmene proizvoda vam ne daje pravo na bilo kakav povraćaj novca, kompenzaciju ili isporuku drugog proizvoda.